Måndag

Idag har jag inte varit i skolan eftersom jag inte mått speciellt bra. Har haft feber och är helt täpt i näsan. Har inte heller varit i jobbat men det kanske man kan förstå själv eftersom jag helst inte vill ringa runt till folk och låta som lars lejonborg. Jag är då fortfarande hemma hos Jussan vi ska precis gå ut med hennes hundar som hon är hundvakt åt och sedan ska vi åka hem till mig och chilla där ikväll. Imorgon måste jag till skolan även om jag känner mig febrig för imorgon har vi bara praktiska ämnen så måste vara där för att kunna få bra betyg. Skriver eventuellt mera ikväll om inte hörs vi imorgon

Kommentarer
Postat av: Hedda

Jag har utmanat dig, kolla mitt blogginlägg "utmaning" för regler, kopiera och lägg in i ett nytt inlägg på din blogg och skriv dit dina egna saker :)

2008-11-05 @ 15:17:44
URL: http://hedddas.blogg.se/
Postat av: Jussan

Jag har utmanat dig, kolla mitt blogginlägg "utmaning" för regler, kopiera och lägg in i ett nytt inlägg på din blogg och skriv dit dina egna saker :)

2008-11-05 @ 17:29:30
URL: http://justines.blogg.se/
Postat av: Isa

Saknar dig!

2008-11-07 @ 11:32:34
Postat av: Anonym

VARFÖR SKRIVER DU INTE? :((((( GILLAR DIN BLOGG!!

2008-11-27 @ 22:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0