Lite om mig

För 10 år sedan

1.) Hur gammal var du?
7
2.)Vilken skola gick du i då? Mariaskolan
3.) Var jobbade du? Jobbade man när man var sju?
4 ) Var levde/bodde du? Södermalm
5.) Var brukade du hålla hus? Hemma, fritids eller hos vänner
6.) Bar du glasögon? Nej
7.) Vem var din bästa vän? Hade många men det var nog Olivia Lindström, om jag inte minns fel..
8.) Hur många tatueringar hade du? Inga
9.) Hur många piercingar hade du? Öronen
10) Vilken bil körde du? ...
11.) Hade du varit på ett riktigt party? Med mamma och pappa kanske
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Nej, det tror jag inte. 

För 4 år sedan

1.) Hur gammal var du?
13 år
2.) Var gick du i skola?Fortfarande Mariaskolan
3.) Var arbetade du? Fortfarande arbetslös
4.) Vart bodde du? Södermalm
5.) Var brukade du hänga? Ja, det kan ju Alexandra svara på ;)
6.) Använde du glasögon? Nej
7.) Vem var din bästa vän? Alexandra
9.) Hur många tatueringar hade du? Ingen
10.) Hur många piercingar hade du? Öronen
11.) Vad för bil körde du? ...
12.) Blev du kär i någon? Ja
13.) Förhållande med någon? Ja

För 2 år sedan

1.) Hur gammal var du?
15
2.) Var gick du i skola? Mariskolan och jag liksom
3.) Var jobbade du? ...
4.) Var bodde du? Södermalm
5.) Var brukade du hänga? Hemma tror jag
6.) Använde du glasögon? Nej
7.) Vem var din bästa vän? Joanna
8.) Hur många tatueringar? Ingen
9.) Hur många piercings hade du? Öronen
10.) Vilken bil körde du? ...
11.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Ja
12.) Var du singel/upptagen/gift/dejtande? Upptagen

För 1 år sedan

1.) Hur gammal var du?
16
2.) Var gick du i skola? Fortfarande Mariaskolan
3.) Var brukade du hänga? Hemma hos min dåvarande pojkvän, Leo
4.) Vem var din bästa vän? Anna tror jag :b
5.) Hur många tatueringar? En
6.) Hur många piercings hade du? Öronen
7.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Ja
8.) Var du singel/upptagen/gift/dejtande? Upptagen
9.) Är du fortfarnde kär i någon? Från då? Nej
10.) Hände något som påverkar dig/familjen? Ja
11.) Höjde du betygen från åren? Det gick upp och ner på den fronten

Idag

1.) Hur gammal är du? 17
2.) Var går du i skola? Hotell-och Restaurang i Globen
3.) Var arbetar du? Vendator
4.) Använder du glasögon? Nej
5.) Var brukar du hänga? Hemma eller hos vänner
6.) Har du många bra vänner? Jag har bara bra vänner.
7.) Talar du med dina gamla vänner? Ja
9.) Hur många piercings har du? Öronen
10.) Hur många tatueringar? Två stycken
11.) Vad har du för bil? Jag har ingen bil
12.) Har ditt hjärta krossats? Ja
13.) Är du singel/upptagen/gift/dejtande? Det vill ni veta va?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0