Kockduellen tillbaka

Nu är jag tillbaka käre bloggläsare och har inte mycket att berätta haha. Sitter här och tittar på American Idol, jag kan inte förstå mig på alla dessa människor som verkligen tror att dom kan sjunga och helt seriöst tror att dom ska bli American next Idol. Det är ju fan pinsamt :b!
 Har försökt plugga hela dagen men jag har varit så sjukt trött. somnade när jag kom hem och sov 2 timmar men fortfarande lika trött. Ska snart gå och lägga mig, orkar inte vara uppe så mycket längre.

JUSTE idag var det ju kockduellen :D jag kommer ihåg när det gick när jag var liten, jag älskade det programmet. Kollade alltid på det tillsammans med min pappa, han är nämligen kock så vi kollade alltid på det tillsammans. Minns hur arg jag blev när det slutade haha men nu är det tillbaka :) woohO! tittade på det idag, tillsammans med pappa såklart hah ;) så det var kul.

På fredag är det tjejmiddag hemma hos min kompis Anna, hon fyller år på onsdag så hon ska ha tjejmiddag på fredag. Det ska bli jätte kul ser verkligen fram emot det :) men vet dock inte vad jag ska ge henne.. :/ har verkligen ingen idé och om jag frågar henne så säger hon inget men det är klart jag vill ge något. Om ni har några tips så får ni gärna skriva dem!!! Behöver all hjälp jag kan få .
Nu ska jag nog göra mig iordning, lägga mig i sängen och kolla på tv. Skönt att lägga sig tidigt för en gångs skull :) GOD NATT GOTT FOLK !! natti nattii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0