KISSSS TILL SVERIGE!

Kiss kommer hit till Sverige den 30 maj på stadion. Biljetterna släpptes den 22 februari och tog slut på 25 minuter :o! jag måste ha biljetter och nu är dom skit dyra men jag är villig att betala mycket för jag SKA se kiss. dom var fan mina idoler när jag var liten, jag älskade kiss och det gör jag än idag :D
Jag la ut 1200 på min Guns N' Roses biljetter så jag tänker fan betala mycket denna gång också om det så ska behövas för biljetter Ska jag ha!!!!


sen kan jag berätta en till god nyhet, mitt knä har blivit mycket bättre sen jag började gå hos min sjukgymnast så nu kan jag börja dansa till hösten igen. gud vad jag längtar, har inte fått dansa på ett år pga mitt knä men nu är det dags igen! Det är så himla skönt att dansa man blir av med så mycket energi .

En dag kvar i skolan sen är det helg igen, kan inte förstå att veckorna går såhär snabbt. Har sovmorgon imorgon också börjar 12:45 - skulle börjat 08:55 så de e skönt.

Måste fortsätta på min bokrecension skriver mera senare eller imorgon. har verkligen tänkt på det här att jag måste börja skriva mera, jag skriver aldrig glömmer hela tiden bort men jag ska bli bättre jag lovar =) PUSS


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar:
Ja jag går i den skolan och vill verkligen rekomendera den!
Det är en rätt liten skola i Haninge och skolan heter Riksäpplet. Det är bra lärare och väldigt bra lektionssalar för servering, varmkök,kallkök och hotell :)
Hemsidan är http://riksapplet.se

:)

2008-03-07 @ 10:55:58
URL: http://emmasordal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0