Spanien 08

Okej nu är jag ju som sagt hemma hos pappa och kan äntligen lägga upp lite bilder från spanien. Jag var i Spanien från den 14 juni till den 31 juni, alltså 16 dagar. Jag var där med min pojkväns lillasyster Melody och vi bodde hemma hos min pojkväns och melodys mormor som bor i Spanien, Malaga. Där var vi alltså i 16 dagar och det var verkligen hur kul som helst.. sista veckan var dock lite tråkigare eftersom att jag fick reda på att min älskade hund dött hemma i Sverige :( men annars var det super roligt! Vi solade, badade, träffade nya människor, åt gott, festade osv. Det man gör på en semester ;)
Här kommer iallafall lite bilder från spanien...

1. Jag på stranden
2. Jag, Melody och våran göteborska vän Amanda
3. Jag solar
4. Jag sitter och äter
5. Jag badar i medelhavet
6. Jag och Melody
7. Jag och Amanda
8. Jag, Melody och våra göteborska vänner Amanda och Jennifer!
9. Spanien vann EM-guld

   
    

Nu ska jag åka och träffa några kompisar, vi ska grilla och kröka ska bli jätte mysigt! Uppdaterar med bilder och snack om grillningen sen ;) Pusssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0