Min nya tatuering

Nu har jag inte kunnat skriva på några dagar eftersom min data hemma hos pappa inte fungerar.. Igår bestämde jag mig för vad min andra tatuering ska vara, stenbocken (vilket är mitt stjärntecken såklart) och den ska jag ha i nacken.. Är helt taggad till det. Jag beställde tid till min kompis igår för att tatuera sig om exakt en vecka idag och då ska jag beställa tid till min när vi går dit :)

Där är en bild på stenbocken...

Idag har jag först ätit lunch med min underbara kontaktperson efter det träffade jag Jussan och Isa, vi gick och fikade efter det gick vi hem till Jussan och satte oss på hennes balkong och gjorde kräftmackor, skit gott verkligen!
Imorgon har jag inga speciella planer, om det blir fint väder ska jag lägga mig ute och sola annars vet jag inte... Kommer kanske inte kunna skriva i min blogg på några dagar eftersom min data hemma hos pappa inte fungerar:(
Idag tittade jag, Jussan och Isa på resor till göteborg. Vi ska förmodligen åka den 4 augusti till den 7 augusti!
Måste även berätta att igår fick jag en kusin, en liten kille.. hihi . dom döpte honom dock till ett väldigt fult namn, cassuis :o!

Aja nu ska jag börja dra mig hem från min kompis, får se när jag kan skriva nästa gång. Men vi hörs till dess ;) Pösss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska du tatuera dig? vilken studio asså? :)

2008-07-30 @ 01:35:13
Postat av: alexandra

Grattis till lilla bebis kusin! =D jag kommer hem imorgon, ring mig! pusss gumman

2008-07-30 @ 12:49:52
URL: http://agebrail.blogg.se/
Postat av: Anonym

har länge funderat på att göra en tatoo..

hur ont gör det?



2008-08-02 @ 16:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0