Lite info om mig

Hur gammal är du? 17 år
Var går du i skolan? Ska just börja hotell-&resturang
Var arbetar du? Ingenstans just nu
Var bor du? Liljeholmen
Hur lång är du? 1,65 cm
Vad har du för hårfärg? Slingat
Vad heter din favoritlärare? Har ingen just nu
Har du bra betyg? 220 poäng
Tråkigaste ämnet? Matte
Har du fuskat på prov? Ja
När var du på semester senast? Spanien, sommaren 08
Använder du glasögon? Nej
Sminkar du dig? Oftast
Bor dina föräldrar ihop? Nej
Vem är bäst mamma eller pappa? Pappa
Hur många syskon har du? Noll
Talar du med dina gamla vänner? Ibland
Hur många piercings har du? 2, i öronen
Hur många tatueringar har du? En, ska ha fler
Är du singel? Nej


Kommentarer
Postat av: Julia

haha bra att du började skriva igen :D<3<3

2008-07-20 @ 23:59:10
URL: http://judia.blogg.se/
Postat av: Julia

hahah men jag vet men jag gjorde ju reklam för dig i min blogg ;)<3

2008-07-21 @ 00:48:49
URL: http://judia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0