kortfattat om sommaren

okej mina kära bloggvänner nu var det alldeles för länge sen jag la in ett litet inlägg satt nu kände jag att det var dags, igen...
Nu är det ju som sagt sommarlov och det har hänt mycket och ingenting, har varit i spainen i 2 veckor (bilder och mer snack om det kommer) sen har jag mest varit hemma umgåts med vänner och pojkvän :)
Den 7 augusti far jag och mina vänner till Danmark, ska bli skit mysigt och skit roligt !!! Längtar

Inte nog med det så har jag ju glömt att berätta om den 30 maj 2008 då kiss hade konsert på stadion. Det var så jävligt grymt! (mer snack och bilder kommer även där)
Om ni undrar varför jag inte lägger in bilderna direkt är det för att jag är hemma hos min pojkvän och bilderna finns ej på denna data ;)
Hittills har mitt sommarlov varit bra men jag känner nu att jag börjar längta efter skolan, alla tycker att jag är helt störd som seriöst längtar men jag längtar verkligen till den 18 augusti. JUSTE, eftersom det var så länge sen jag var inne sist så har jag ju inte berättat att jag kom in på Hotell-&restaurang i Globen :D är så jävla glad, kanske också därför jag längtar som bara den för att jag ska få göra något som jag verkligen verkligen älskar, laga mat! ;)
Vad mer kan jag berätta....hm.. jo den 19 september kommer Stevie Wonder till globen vilket jag också ska gå på (såklart) längtar även till det!!

Nä nu mina kära vänner orkar jag inte skriva mer för idag, men jag lovar jag ska bli bättre på att blogga ;) bilder om kiss konserten och spanien kommer att komma senare, I promise!!

PUSSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: Julia

Har ni bestämt datum till danmark nu? :p Vilka ska med nu då?? <3

2008-07-21 @ 19:01:10
URL: http://judia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0