Dagen

Nu sitter jag här hemma hos min pojkvän och väntar längtansfull på att han ska komma hem...Kan inte vänta längre, kan han inte bara komma nuuuu!
Tidigare idag var jag först hemma och umgicks med min älskade pappa vi åt en super god middag, lax med potatis och romsås! Efter middagen åkte jag in mot söder där jag träffade Julia och Isa, vi satte oss på dacapo och tog oss en var sin chai latte efter ett tag kom isas vän Lisa dit. Vi hade det iallafall mysigt :)
Morgondagen har jag inte riktigt planerat ännu mer än att jag förmodligen kommer vara med Leo under dagen och lite senare skulle jag kanske träffa min gamla barndomsvän Alexandra, saknar henne jätte mycket. Var så himla länge sen vi sågs sist:( .. Mamma ville även hitta på något med mig imorgon, så får se vad som händer o sker... 

Kan ej gå och lägga mig förns Leo kommit hem så får hoppas på att han kommer snart för jag börjar bli rätt så trött hihi. Ciaaao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0