Bästa rockballaden

Självklart glömde jag ta med mig min digitalkamera igår och ta lite bilder på våran lilla grillkväll men vi får överleva utan bilderna. Isa tog några med sin mobil iallafall så dom kan jag ju lägga upp lite senare. Våran grillkväll var jätte mysig, vi grillade först kött och åt baguett mackor och drack vitt vin till. Jätte gott :) Senare satt vi bara där och drack vin och lyssnade på härlig musik. Runt 2 bestämde jag för att åka hem, var hur trött som helst.. När jag kom hem till min pojkvän satt jag och snackade med min pojkväns mamma tills klockan blev halv 5 sen gick jag in i Leos rum och la mig ensam i hans säng :( eftersom han är i Kreta...Saknar min älskling!!!

Just nu sitter jag och lyssnar på en av de bästa ballad låtarna inom rocken, Guns N' Roses - November Rain. Ni alla bör lyssna på den låten. Den låten ska jag också ha på min begravning haha, som ni kanske såg i inlägget innan så är min begravningslåt Guns N' Roses låt Don't Cry, den låten vill jag har för att texten är så himla underbar och för att den ger ett budskap sedan vill jag ha November Rain för att det är en låt som jag älskat inom rocken ända sen jag började lyssna på rock vilket är när jag typ var 1 år gammal. November rain, bästa rockballaden!!
Senare idag ska jag nog åka och fika med Julia och Isabelle (som jag grillade med igår), sen ikväll ska jag och min pappa ha saw maraton :D hahaah. min pappa har inte sett någon utav saw filmerna därför ska jag och pappa hyra alla saw filmerna och ligga och titta på ikväll. Kommer dö, dom är så jävla otäcka och äckliga men dom är verkligen så jävla bra!

Jag uppdaterar säkert senare eller imorgon, pusss o kramis

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, jag ska bjuda hem lite folk i veckan( för att fira min födelesedag som har varit), vet du något bra tema som man kan ha?



Tack :)



och du, snyggt namn :)

2008-07-26 @ 14:23:05
URL: http://regalemma.blogg.se/
Postat av: jussan

varför har du börjat hålla på nu då?

2008-07-27 @ 05:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0