18 augusti

Börjar skolan, ingen kan förstå att jag längtar så här mycket som jag gör till skolan. jag skulle frivilligt börja skolan på Måndag om det var tillåtet.. Haha jag och mina kompisar satt och snacka om hela grejen att skolan börjar snart och att jag ska börja hotell-&restaurang i Globen, mina kompisar rekomenderade att jag skulle skapa en ny "matblogg" där jag kan lägga in massa mat tips hahaha .. Who knows? ;)
Nä men kock är verkligen det yrket som jag vill bli mest av allt.. Här kommer en bild på skolan om någon vill se hihi



Just för tillfället sitter jag inne på youtube och lyssnar på två utav mina favoritband, Kiss och Guns N' roses, käärlek! Slänger in två bilder på dem också ;)

   


Snart så ska jag börja göra mig iordning och kanske träffa Isa och Julia, vet dock inte vad vi ska ta och hitta på.. Ikväll ska jag hem och mysa med pappi, kanske hyra någon bra bild. Det var ett tag sen :) Om någon har någon bra film att rekomendera så kan ni gärna skriva en liten kommentar!
PÖSSS!

Kommentarer
Postat av: isabelle

Vänner för livet, Det är så jävla bra! :P

2008-07-24 @ 16:28:54
URL: http://isabellen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0