SO REDOVISNING

Imorgon har jag SO redovisning, muntligt igen men denna gång andra världskriget vilket är mycket mera intressant. Jag har ju fått den intressantaste delen att redovisa också, förintelsen. Jag och min grupp ska göra en intervju där jag och en annan ska vara judar från läger och en till ska vara homosexuell från läger så ska vi berätta våra berättelser om hur det var att vara jude då osv.
Jag ska kunna 1 och 1 halv sida dataskrivet om judar och koncentrationsläger :/ kommer tappa bort mig...


hade även muntlig redovisning i bild idag men det gick bra :) Har suttit hela helgen och skrivit på min bildanalys om konstnären Claude Monet. jobbigt vare...


i helgen gjorde jag inte mycket.. har varit med min pojkvän hela helgen vi har bara tagit det lugnt med film o sånt mys :)
nu är det två dagar kvar i skolan sen är det lov, skööönt!
PUSSSSSSSSS!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0