Nackspärr

Imorse när jag vaknade hade jag värsta nackspärren har inte kunnat röra mig under hela dagen. Det gör helt sjukt ont. fyyfan!

jag har ju inte skrivit på länge nu, ni får ursäkta mig men jag har mycket i skolan och nu därför hinner jag inte skriva hela tiden. det har inte hänt speciellt mycket på senaste, just nu lägger jag ner min energi på skolan och försöker verkligen satsa allt vad jag har nu sista terminen vilket verkar visa resultat.
Jag älskar när det går bra i skolan. Går det bra i skolan känns det som att allt går bra, man får bättre självförtroende. Det är verkligen kanon!
Jag har på senaste blivit en pluggis, jag tar t.ex. läxor framför vänner vilket jag inte gjorde förut nu träffar jag knappt vännerna bara på helger men jag är stolt över att vara en pluggis haha :D
orkar inte skriva mera nu, pussssss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0