Hotell&resturang

Nu har jag bestämmt mig för vilken linje jag ska välja inför gymnasiet. Först ville jag gå frisör men jag har alltid varit intresserad av matlagning därför har jag alltid någonstans inom mig velat bli kock å gå hotell&resturang, sen började jag tveka vad jag skulle välja mellan frisör och hotell&resturang men nu har jag bestämmt mig för att gå hotell&resturang i Globen..
sen idag när jag skulle göra mitt val var hela gymnasieintagningenshemsida nerstängd så jag kunde inte göra mitt val och senaste inlämningsdagen är imorgon :O hoppas den börjar fungera senare....

Kommentarer
Postat av: Emma

Ett tips på bra restaurang skola är Riksäpplet ( fredrika bremer gymnasiet ) vill jag tipsa om :)

2008-02-14 @ 20:25:09
URL: http://emmasordal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0