Varmkök is tha shit!

Idag hade vi varmkök hela dagen, det var gryyyymt! Vi lagade lammfärsbiffar med klyft potatis och tomatsås till 200 pers. Det var nice. Jag älskar att vara i varmkök, jag trivs som bäst i varmköket definitivt!! Efter vi blivit klara fick jag, Emma och Linda baka kladdkaka till hela klassen :)
efter skolan åkte jag hem och sov i två timmar som jag sa och nu sitter jag på jobbet och coachar, är väldigt trött dock. Måste plugga klart på svenskan när jag kommer hem. Jag tror även att jussan ska sova hos mig ikväll, I hope so!



passar på när ingen ser

Kommentarer
Postat av: Stokkvik

Oh yeah! I love varmkök!! BEST THING EVER, YOU KNOW?! Och vem tog bilden nu då? :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

2008-12-10 @ 20:29:58
Postat av: Emma

Me 2! It's the best time evaaah! jag tror det var du rarre (A)

2008-12-10 @ 22:43:14
URL: http://emmadm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0