Så var det fredag...igen

Till o börja med undrar jag varför jag skrev att klockan var 01.25 för det var den verkligen inte eftersom micke från jobbet ringde mig när jag var påväg hem o jag kollade idag vilken tid han ringde, 01.50 och då var jag fortfarande inte hemma så....ja det förklarar ju bara hur nykter jag var.
Men det var ändå trevligt dock blev man ju en aning för full kanske, men det var man ju inte heller ensam om hahaha ;)
idag gick jag inte till skolan men även fast jag var full hade jag kommit ihåg att ställa klockan på nio men när klockan väl ringde kände jag att huvudet höll på att explodera... istället sov jag vidare till tolv gick upp försökte trycka i mig lite mat men inte mycket som kom ner. Har bara chillat kollat tv o så... Nu ska jag rycka upp mig hoppa in i duschen o göra mig iordning ska på restaurang med Alexandra, Joanna o Izi, vi har bokat bord till sju. Det ska bli mysigt! Efter vill ju dem supa såklart men något krök blir det fan inte för mig ikväll :p





PUSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0