Nyår snart...

Sorry att jag inte skrev igår men det fanns inte mycket o skriva. Igår tog jag och Isa det bara lugnt, vi hyrde Barnhemmet - fan vad rädd jag var vill jag lova. Sen kollade vi på en beck film som gick på tv vid halv ett tog jag en taxi hem för meningen var att jag skulle upp tidigt för o kolla på stan men det pallade jag inte. Kija sov hos mig vi sjöng abba singstar sen kollade på vi Pelle svanslös julkalandern - fyfan vad grym den är!

Idag vaknade vi halv tre... duktigt tjejer. kollade lite till på pelle svanslös åt julgröt o skinkmackor. Kija drog för ungefär en timme sen då hoppade jag in i duschen o nu sitter jag här. Tror jag ska dra till Fredrik ikväll min gamla klasskompis o kolla film :)

Nyårsafton om 3 dagar... känns inget speciellt faktiskt. Ser inte ens fram emot det aja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0