Min super roliga måndag!

Igår chillade jag galet med Hedda först kollade vi på Heartbreak hotel sen kollade vi CSI sen något program som jag ej kan namnet på. Vi somnade vid två tiden det var galet skönt att få sova, vaknade idag vid halv ett gick upp åt frulle sen åkte jag hem till pappa. Jag och pappa åkte direkt till bredäng, jag skulle hjälpa pappa att handla julmaten. Vi kom hem från bredäng typ kvart i sju då rensade jag tvätten o gick till tvättis o la i tre maskiner. Nu sitter jag här o har phätt mä kuwl. Ska gå tillbaka till tvättis om tio min..

Vad ska jag göra ikväll?.. finns två alternativ
antingen chilla hemma med pappa (vilket känns frestande för jag är jätte seg) eller hoppa in i duschen fixa mig lite snabbt sen åka in till söder o fika med alexandra o joanna ?!?!?!?!?!?! Vad känns mest frestande.... i dono :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0