Justine Sohlberg

Tänkte bara tilläga en grej som jag såg att en av mina bästa vänner skrivit i sin blogg om mig:

Emma. Du förstår verkligen, kanske det är för att våra liv är ganska så lika? Du betyder så mycket och du ger mig så jävla mycket skratt! Du vet hur jag ska tygglas och du säger exakt som det är, vilket personer i min närhet är lite dåliga på att göra (och då menar jag med mitt betende osv). Jag älskar dig av hela mitt hjärta och du är så jävla bra. Jag är så jävla stolt över dig!

Måste säga att jag blir väldigt glad när jag läser det. Jussan gumman du vet att jag älskis dig också och att du är en kanon bra tjej! Skulle kunna skriva hur länge som helst men med dig o mig behövs inte sånt. Vi förstår varandra ändå :)


Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
That's what friends are for
For good times and bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for

Kommentarer
Postat av: Hedda

Men är du efterbliven eller?

Jag sa att jag diggar din blogg, och sen att man inte läser blondinbellas blogg för den suger och att din är bättre. Förstår dyyy älskling? <3

2008-12-11 @ 23:52:21
URL: http://hedddas.blogg.se/
Postat av: Jussan

Älskis dig<3

2008-12-12 @ 00:04:58
URL: http://justines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0