Just a little bit

Sorry att jag inte skrev igår men pallade inte, var så trött...
Idag har jag faktiskt gjort något annorlunda från min gamla vanliga tråkiga vardag, jag träffade min gamla kära vän isa! Vi diskuterade faktiskt det idag, jag o Isa, att jag kan inte ens förstå att folk helt seriöst följer o läser min blogg efter som min blogg består av exakt samma sak varje dag. Skola, jobba, skola, jobba,skola, jobba,skola, jobba,skola, jobba,skola, jobba. Hur tråkigt kan det inte vara att läsa om de dag efter dag? :P jag hade verkligen inte pallat haha... But that's me;)

iallafall idag träffade jag Isa min kära gamla vän, det var mysigt eftersom vi kom fram till att det var typ exakt två månader sedan sist vi sågs, inte okej... måste börja ses oftare! Vi har även spikat att vi ska supa tillsammans under lovet någon gång, det ska bli kul. Köra en liten reunion!
efter jag varit med Isa, gissa vad jag gjorde då?!?!?!?!?!?!??! jag åkte till jobbet.....såååååååklart.

Har prov imorgon :O matte...... undra hur det kommer gå. Jag ligger på IG gränsen så får jag G imorgon får jag G i omdöme denna termin men jag tror faktiskt det kommer gå bra känner mig ganska säker för det är seriöst första gången jag övat inför ett matteprov. Men nu ska jag inte heller säga för mycket för då kommer det säkert gå skit dåligt imorgon eller så känner jag mig säker nu men sen när jag väl sitter där o ska skriva provet har jag tappat allt o fått hjärnsläpp....det som brukar hända emmas söta lilla hjärna!
Juste, imorgon är det julfest på jobbet. vet inte ser faktiskt inte fram emot det så mycket men det blir säkert roligt :) jobbigt dock att jag måste upp sex imorgon börjar åtta sen ska jag gå i skolan till tjugo i fem då jag måste rusa till jobbet för börjar kvar över fem sen slutar jag nio ska direkt till julfesten som börjar nio och sen slutar den ett.. fast kommer förmodligen inte stanna hela kvällen, kommer vara död! Plus att jag har skola dagen efter...


Min vän Isa :)


19 DAGAR KVAR! CIAOOOO BELLAZ

Kommentarer
Postat av: Isa

din blorre är alltid intressant gömsan! :)

kul att ses igår, ses snart igen :D pössssssssssssssss

2008-12-18 @ 12:01:51
Postat av: Isa

Exakt TRE månader tillochmed! 17 september... :( ha

2008-12-18 @ 12:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0