Isa min kära vän!

Hello!
Tänkte börja dagens inlägg med att även tacka en stamis på min blogg som jag glömde skriva igår, Isa min kära vän! Thank you ;)

Idag sov jag lite extra började egentligen åtta men jag gick upp halv tio och gjorde mig iordning åkte iväg till skolan gick på livsmedelskunskapen och sedan varmkök. På varmkök idag var vi uppdelade i fyra grupper, varje grupp gjorde olika slags biffar. Vi hade nämligen färs tema ;) Min grupp gjorde viltfärsbiffar med viltsås och potatismos. Det var smarigt värre! Och grym som jag är valde Bosse mig för att göra potatismoset till hela klassen. Efter skolan åkte jag direkt till jobbet eftersom jag slutade tjugo i fem och jag börjar ju jobba kvart över fem på jobbet så jag kom i tid eftersom vi slutade tio minuter tidigare idag :) nu sitter jag med pappa och kollar på Hell's Kitchen! ska sova när det slutar, det är dags för mig att börja gå o lägga mig tidigare för jag försover mig hela tiden :p.. not good! börjar 10.50 imorgon men måste upp o duscha och sånt innan orkar inte göra det ikväll, är alldeles för trött. God natt gott folk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0