Hell's kitchen final

Vad har Emma gjort denna charmanta helg då?
I fredags var jag ju på restaurang med Alexandra, Joanna och Izi.. det var jätte mysigt faktiskt. jag åt grilad entrecoté med pommes o bea, smarrigt värre! Efter middagen drog vi hem till Joanna för de skulle kröka men jag pallade inte sen drog vi på en tråkig jävla frima fest, jag menar verkligen att alla människor på festen var fan störda i huvudet. Vid två åkte jag och Joanna hem till mig och kollade på Sunes jul och åt nudlar.
På lördagen vaknade jag o Joanna vid halv två, vi kollade lite på tv o så vid halv 4-4 kom Hedda sen gick vi ner o köpte pizza och Joanna åkte hem för att göra sig iordning. Jag och Hedda gjorde oss iordning sen åkte vi in till min mamma på söder och började förkröka, Joanna kom även dit. Vid tolv drog vi på fest hemma hos Sebastian på mitt jobb i Solna centrum tyvärr blev det strömavbrott så alla var tvugna o dra då drog Hedda hem till någon kille, Joanna drog o mötte Johan och jag drog hem till Johan o sov där.
Idag vaknade jag vid tio av att Johan gick upp, han skulle ha match men eftersom vi somnade vid halv 7 pallade jag inte gå upp så jag låg kvar ensam hemma hos honom till halv två då jag mötte upp Hedda, vi käkade på donken och drog sedan hem till mig och badade för vi frös som två grisar av frosten utifrån. Nu sitter jag här och skriver bloggilitah väntar på att reprisen av Hell's kitchen ska börja, missade ju det i torsdags eftersom det var julfest men nu ska jag fan se det. Det är finalen o grejer, vet redan vem som vinner men jag skiteriiiiiii, måste se ändå :)


Gordon Ramsey är så jävla tung!!!

efter hell's kitchen som håller på till åtta ska jag och Hedda bege oss hem till min mamma tror jag, vi ska kolla på Heartbreak hotel som kommer ikväll klockan nio på fyran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0