Helgen som gått

Fredag: Mötte jag upp Charlie och vi gick på bio. På bion mötte vi upp Alexandra och Joanna av en ren slump och vi hamnade brevid varandra, vi såg saw5. Har iofs redan sett den men jag var sugen på att se den igen :) efter bion mötte vi upp en icke så nykter Hedda och åkte vi tre tillsammans hem till mig och satt o snacka. Vid fyra kom Alex hem till mig också inte långt efter somnade vi.
Lördag: Vi vaknade kring tolv tiden vid ett gick Alex och vid halv fyra gick Charlie och Hedda. Sedan halv fyra låg jag bara framför tvn. Kollade på Narnia Häxan och Lejonet, den gick på tv efter det chillade jag galet med pappi framför tvn :)
Söndag: Just nu sitter jag på jobbet, ska nog dra härifrån vid fyra tiden. Orkar inte stanna kvar. Ska möta upp Jussan då, vi ska hem till mig och titta på film och ta det lugnt. Hon ska nog sova hos mig inatt, imorgon är det skola. As usual. Nytt schema nu, varmkök!!!!! :D

aja skriver mera senare.. pusselipuss

Kommentarer
Postat av: aland

juste, haru nåt schema? när börjar vi imorogn och vad har vi sm första lektion ::D puuuuusis

2008-12-07 @ 15:56:44
Postat av: Stokkvik

WOOHWOH VARMKÖK

2008-12-07 @ 18:13:42
Postat av: Emma

YÄÄÄÄY Stokkvik läser min blogggggg!!! Känner mig tyyyng nu.



nej jag har inte schema pöllet

2008-12-07 @ 19:37:53
URL: http://emmadm.blogg.se/
Postat av: stokkvik

Vizzt, jag har tagit din blogg upp till toppen! i can see my house from here

2008-12-08 @ 16:18:18
Postat av: Emma

hahahah visst är min blogg intressant? ;)

2008-12-08 @ 22:46:41
URL: http://emmadm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0