Emma i ett nötskal

Den som trodde att Emma gick till skolan idag hade fel! Emma stannade hemma, men det var inte planerat denna gång hahaha. jag skulle faktiskt upp till skolan men jag försov mig (som vanligt) och kände att jag inte orkade åka till skolan eftersom jag var tvungen att duscha och hela paketet så då skulle jag inte vara i skolan fören vi skulle sluta :p jag somnade istället om en timme till klockan ett då jag gick upp och ringde min mamma. Nu är jag påväg in till söder ska möta mamma vi ska gå o sola solarium, det var fan ett tag sen sist man gjorde det. sen ska jag duscha och sen får vi helt enkelt se vart kvällen bär mig ;) juste måste in en sväng till onoff också och lämna in min telefon på lagning eftersom den gått sönder, WOOHO! Älska sony ericsson telefoner, bästa kvaliteten!!!

Kommentarer
Postat av: Hedda

Aha, då var det jag som var retarded då :'(<3

2008-12-12 @ 19:16:09
URL: http://hedddas.blogg.se/
Postat av: Emma

Lite kanske ;)

2008-12-17 @ 22:21:35
URL: http://emmadm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0