Datakunskap

Nu sitter jag i datasalen och har datakunskap.. inge vidare. Vi slutar om fyra minuter då ska jag möta upp Hedda utanför min skola så ska vi åka hem till mig hon ska hämta sitt löshår haha.. Sen är det jobba ikväll, som vanligt. MÅSTE verkligen plugga, får ta o göra det på jobbet. Ska ju ändå inte ringa något idag eftersom det är jag som coachar idag så då kan jag lika gärna passa på att plugga medans alla andra ringer :) Ska lämna in ett radiomanus om min bok imorgon och jag satsar ju på högt betyg i svenska så måste verkligen anstränga mig, det blir väl att plugga hela natten lång. Kuuul. Aja nu ska jag logga ut datan, slutar nu. skriver senare pözzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0