Bloggfighten+en söt bild

OOOOOOOOOOOOOOKEEEEEEEEEEEEEEEJ! (som alltid Hedda tvingar mig att säga)
Jag tänkte börja mitt inlägg med att tacka mina fyra stamisar på min blogg. Ett stort tack till Justine, Hedda, Rasmus och Linda :)

som sagt har jag lovat er att berätta om "bloggfighten" och självklart tänker jag hålla mitt ord. Det hela började med att jag fick en kommentar av en person som kallar sig Emma, som skrev:

Postat av: Emma

Jag vill bara säga en sak, jag tycker synd om dig. & innan du tar bort inlägget tycker jag stolt att du ska ha kvar det. Du säger att hedda är din bästa vän? Medens du inte vet om att ditt ex och hon har haft sex när ni var tillsammans. Dags att skriva ett blogg inlägg om vilka vänner du egentligen kan lita på gumman?

2008-12-08 @ 15:28:10

Hela grejen är egentligen så jävla patetisk eftersom jag vet att Hedda inte har haft sex med Leo. För det första för att de aldrig har kommit så bra överens och för det andra vet jag att Hedda aldrig skulle kunna göra så mot mig. Att en anonym person ens kommer och försöker hitta på en sådan grej är bara patetiskt därför har jag inte ens tagit åt mig åt vad hon skrivit eftersom jag vet att det är bullshit och jag litar på Hedda!
Jag och Hedda har ju dock startat en dektektivbyrå där vi försöker lista ut mysteriet om vem personen är men utan resultat än så länge. Detta har vi iallafall kommit fram till:
- Det måste vara en person som känner eller är bekant med mig och Hedda, eftersom jag och Hedda länkar aldrig till varandras bloggar därför måste personen veta våra bloggadresser i huvudet och ev. bruka besöka våra bloggar.
- OM detta nu skulle vara sant så varför skulle en person som jag inte känner veta om det om inte jag vet? Det är större risk att det kommer fram till mig innan det kommer fram till resten av världen, detta tyder också på att jag och Hedda måste känna eller vara bekant med personen.

to be continued...

tänkte lägga upp en till bild på mig och erik in tha kitchen!!

Kommentarer
Postat av: aland

hihi, vem är kvinnan ! (:

2008-12-10 @ 23:30:26
URL: http://alands.blogg.se/
Postat av: Emma

Jadu, om jag ändå kunde svara på den frågan ;)

2008-12-10 @ 23:34:38
URL: http://emmadm.blogg.se/
Postat av: Jussan

Man tackar'1

2008-12-11 @ 16:04:34
URL: http://justines.blogg.se/
Postat av: Isa

Du har fem stammisar med mig hjärtat :)

2008-12-11 @ 18:57:26
Postat av: Emma

oooh tack babe! :)

2008-12-11 @ 22:39:54
URL: http://emmadm.blogg.se/
Postat av: Hedda

Jag tackar för att jag blev nämnd, jag diggar din blogg, jag säger bara why not blondinbella? FÖR ATT HON SUGEEEEEEEEER!

Har inte kommit på ett skit till vad som kan avslöja detta lilla cerebral pares offer. Har du något nytt Sherlock?

2008-12-11 @ 23:08:37
URL: http://hedddas.blogg.se/
Postat av: Emma

Ofcourse! Du kommenterar ju ofta så jag tar förgivet att du även läseren ;) säger bara; JAG ÄLSKAR BLOGGAR!

naaaaaaaaaaj, jag har ju inte det. kuwl va?! jag älskare iaf.

2008-12-11 @ 23:22:46
URL: http://emmadm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0