Annandagen

Dagen började med att jag och Isa vaknade halv fyra, gick upp o kollade på cast away och garvade oss typ igenom hela filmen eftersom han helt serri pratar med en vollyboll. Vid fem kom mamma och hennes boyfriend och hämtade upp mig med bil körde mig hem till pappa vilket var jävligt skönt för jag hade fan aldrig orkat åka kominalt hem.. fixade mig o åt mat hemma sen drog jag ner till bussen men där hade polisen spärrat av hela området och det stod fyra polisbilar där och två ambulanser, livsen nere vid mig hade blivit rånad och mannen som jobbar där hade blivit huggen i kinden med en kniv :o stackare!
aja mötte upp Isa i skanstull vi köpte as goooood utblandning, idag ska jag chillkröka med Jussan, Isa och efterlängtade söta Julia som man inte träffat på några år :) Ska bli mysmys!
vad som händer senare... i dono! CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0