23 decemeber

Idag gick jag upp nio och gjorde mig iordning, mötte Joanna i stan halv elva för att köpa julklappar eftersom idag var dagen jag fick lön. Fick mycket mera lön än vad jag trodde jag skulle få, trodde jag skulle få ut ungefär 6500 efter skatt men fick ut 7800 efter skatt så det var skit skönt :)
till pappa köpte jag: ett ljus, en ask där det stod "something speciell for you" med en bok inuti, två tekoppar m. fat, chai te, en deodorant och en pepparkvarn.
till mamma köpte jag en ljuslykta från indiska, ett set med oliv lotion från åhléns samt ett par skrubbhandskar eftersom min mamma älskar de, hon har redan seriöst typ fem par.
till malin köpte jag fyra kaffekoppar från indiska, ett par örhängen med julgranar på för dom påminde verkligen om henne sen köpte jag även två par jätte mysiga strumpor för hon älskar stumpor :p

efter vi handlat julklappar åkte jag och åt lunch med malin vid halv ett tiden vid två gick malin och då kom jussan dit sen kom isa, sen åkte vi in till ringen där jag köpte en mascara till mig själv, behövde verkligen en. efter de åkte jag och isa hem till malin och jag slog in mina julklappar sen åkte jag och isa iväg för vi skulle möta jussan men hon pallade ju verkligen inte möta oss så vi åkte tillbaka till malin för o spela spel. o nu sitter jag här :) ska snart bege mig hem för att måla mina naglar o duscha! Ska upp tidigt imorgon för att helt serri kolla på hitta nemo :D den kommer 10.05 på svt imorgon!

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0