Tusen små bitar

Tittade för en liten stund sen klart på bring it on, gamla barndoms minnen till den filmen. Fortfarande lika bra alltså haha. Nu sitter jag o tittar på en film som går på trean med Tom Hanks och Jude Law. Ganska bra film :) Tänkte lägga mig i sängen snart och läsa min bok som jag började på idag. Tusen små bitar heter den och än så länge verkar den riktigt bra. Den handlar om en kille som är grov alkohol&-narkotikamissbrukare där man får följa honom när han är på rehab. Än så länge har jag ju inte kommit så långt men det verkar kanon än så länge. Riktigt vidrig man får verkligen läsa om hur kroppen påverkas av grovt missbruk. Han är så dålig att han till och med spyr upp delar av sin egen magsäck.. aa ni förstår ju själva....


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo det är helt okej.. det blir väll bättre så småningen om. men vart håller du hus? :) puss

2008-08-11 @ 02:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0