Tiger of sweden

Idag har jag inte gjort ett skit. Tog en extra lång sovis idag vaknade runt 2, har bara varit hemma och suttit och tittat på OS invigningen med pappa. Nu ska jag snart åka hem till leo och hämta min plattång som jag glömde där igår behöver den verkligen eftersom jag ska träffa mina släktingar imorgon. Mamma ringde också hon ville träffa mig o lämna mig lite pengar vilket jag inte tackar nej till så ska träffa upp henne en stund efter jag hämtat plattisen hos leo:) Senare ikväll ska jag våga mig på att låta min pappa lägga in mera slingor i mitt hår haha. Får se hur det blir, vet inte vad jag tar mig till om det blir fult :( Vill inte direkt se ut som tiger of sweden när jag ska träffa mina släktingar imorgon för första gången på två år :/ aja ska börja röra på mig nu. Hörs senare ! :D

PS: vilket väder?! :O ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0