Smuts

Igår tittade jag ju som sagt på 27 dresses, jag tycker att det var riktigt bra faktiskt!! Blev så jävla irriterad på tjejen i filmen som det handlar om hennes syster ni som sätt filmen förstår nog säkert varför .. Aja men jag tyckte iallafall den var värd att se :)

Idag fyller min vän Julia 17 år så vi ska fira henne senare. Vi ska nog mötas allehopa runt 6 sen får vi se när Julia dyker upp.. Innan dess har jag inga planer jag ska nog bara fixa mig och ta det lugnt. Fortsätta läsa på min bok, smuts. Den är lite smått seg men helt okej att läsa om man inte har något bättre vilket jag inte har. Håller på att läsa den under tiden jag skaffar pengar till att köpa min andra bok med jens lapidus.

Skriver säkert mera senare. ciiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0