Släkten i sthlm

Resultatet på mitt hår tänker jag ej tala om för det vill jag inte prata om..Idag träffade jag som sagt mina släktingar från göteborg. Det var faktiskt mycket mysigare än jag trodde att det skulle bli, synd dock att min pappa inte kunde följa med. Han låg i halsfluss här hemma. Först var vi på min kusin Alexanders konfirmation efter det gick vi och åt en super god lunch på ett ställe på bibloteksgatan efter det gick jag på stan med min äldsta kusin Sara och hennes pappa sedan mötte vi upp min faster och vi begav oss till deras hotell rum och vilade oss lite efter den uppbokade dagen. Efter en liten stund av vila tog vi en promenad sedan gick vi och hämtade upp Alexander på gröna lund där han varit med sina vänner. Vi gick därefter till ciao ciao och åt en middag. Hela dagen var super mysig måste jag säga! Kanon. Nu är jag väldigt trött efter en sådan aktiv dag. Har varit vaken sedan 8 imorse eftersom konfirmationen började kl 11 o skulle vara där lite innan.
Synd är det dock att jag tror inte att min farmor kommer att leva så länge till.. Sanningen är tuff men så är det tyvärr. Min farmor har cancer och har levt med det i 7 år nu och hon börjar bli sämre och sämre vilket man märker på henne även om hon försöker att dölja sin sjukdom så gott som det går..
Här kommer lite bilder på släkten :)

1. Kusin Sara och hennes pappa Magnus
2. Min farmor
3. Min underbara faster Jessica
4. Kusin Alexander läser ur bibeln på konfirmationen
5. Kusin Sara, Faster Jessica och Magnus
6. Sara, Jessica och jag(vad gör jag för fult?)
7. Sara, Alexander, Jessica och Magnus
8. Jag, Sara, Alexander och Jessica

       

Synd vare att min kusin Kristoffer inte kunde följa med upp men får träffa han någon annan gång.. pusss

Kommentarer
Postat av: alexandra

vilka gulliga släktingar du har, emmsibou. alltid lika mysigt när släkten är samlad! :D

2008-08-10 @ 20:32:19
URL: http://agebrail.blogg.se/
Postat av: Hedda

HJÄLP VAD LIKA DIN PAPI OCH FARMOR ÄÄÄÄÄÄÄR!!!

2008-08-13 @ 19:23:45
URL: http://hedddas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0