Sjuk

Gårdagen må jag säga var förjävlig. När jag kom hem till Leo runt 4 tiden så börjar allt med att leos cross precis har blivit snodd så leo var ej på det bästa humöret. När vi väl började färga mitt hår så började det ganska bra men nu ska ni se resultatet fyyyfan säger jag bara. Ser ut som en ful äcklig tiger i håret, men jag har fortfarande ett slingpacket kvar så det kommer förmodligen bli bättre. Orkade bara inte fixa det igår eftersom jag fick feber. Inatt har jag legat och frossat hela natten hade runt 39 graders feber inte nog med det har jag äckligt ont i halsen, så man jag kan ju säga att jag mår skit!
Så om inte det räcker så ska jag tatuera mig idag kl 1, jag har varit taggad hela veckan men idag känner jag mig inte alls lika taggad eftersom jag mår skit. Och om ni inte redan visste så blir kroppen/huden överkänslig när man i sjuk vilket inte heller är speciellt bra för det betyder att det kommer göra extra ont att tatuera sig idag :( Försökte boka om tiden men dom ville ju inte svara när jag ringde så jag hade ju inte direkt något större val än att gå dit o köra. Det blir att droga i sig alvedon så att det blir lite bättre iallafall.. Nu ska jag försöka få i mig lite mat. Skriver sen hur det gick med tatueringen :) PÖSSSS!

Kommentarer
Postat av: Madde

Fräckt!!!

2008-08-07 @ 11:51:48
URL: http://angelwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0