Min mardröm

Jag tror ej att ni annar vilken äcklig dröm jag haft inatt. Jag får kvälningar när jag tänker på den så jävla äcklig var den. Eftersom jag ska tatuera mig imorgon så har jag drömt skit äckliga drömmar inatt. Drömde att jag fick för mig att jag skulle tatuera in änglavingar på mina revben men sen hade jag glömt att smörja in tatueringen så det hade blivit variga stora bölden på hela tatueringen, kunde inte ens dra upp tröjan för att tröjan hade fastnat i varet. Sen fick jag för mig att göra en till tatuering, ringer runt låren den blev också infekterad och det blev blodiga variga bölder på HELA tatueringen. Fyyyfan jag mår seriöst illa när jag tänker på hur det såg ut i min dröm. Rätt skumt att jag typ har "mardrömmar" om att tatuera mig eftersom det är ju inte första gången jag tatuerar mig men aja... Imorgon är det dags! :) Är fortfarande taggad som fan.
Nu ska jag åka hem till Leo men inte för att vara med honom utan för att hans mamma ska färga mitt hår haha. Ska ta bort utväxten med en brun färg sedan lägga på ännu mera ljusa slingor, kanske kommer en bild sen who knows?
Se yah later

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad skall du gadda för något??

2008-08-06 @ 14:45:12
URL: http://angelwing.blogg.se/
Postat av: Anonym

de blir nog fina fisken skaru se

2008-08-09 @ 15:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0