Julias dag!

Nu har jag fixat mig och är klar. Ska snart börja röra mig hem till Isa men först ska jag ta mig en macka. Kvällen tror jag kommer bli jätte mysig och rolig, speciellt för julias del eftersom vi förberet en överraskning åt henne :) tråkigt är dock att jag inte har haft pengar till att skaffa dricka så jag kommer förmodligen bli den enda nyktra idag men det funkar ju ändå. Jag får helt enkelt bli ett bra sällskap ändå! Får se om jag har tiden till att skriva mera ikväll beroende på vilken tid jag kommer hem o så annars skriver jag mer imorgon om hur kvällen blev :)

Alla bör gå in på judia.blogg.se och hälsa grattis ;)


Där har ni en bild på sötnosen :) Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0