Hellooo

Igår följde jag ju som sagt med Julia för att tatuera sig den blev skit snygg måste jag säga. På torsdag är det min tur att köra min tattoo längtar som fan! Kommer göra ont i nacken men vafan ;b
Idag har jag inte gjort mycket jag åkte hem till min kontaktperson Malin vid 3 tiden sen dess har vi vaxat mina ögonbryn, fixat mina naglar (bild kommer sen) och ätit middag, jätte mysigt! Ikväll ska jag åka hem till min pappa och sova där några nätter tänkte jag.
I helgen kommer mina släktningar upp till sthlm från göteborg, min kusin ska komfimera sig så det blir väl trevligt får vi hoppas. Skriver mer när jag kommer hem till pappi. Pyss


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag vet att den inte ser ut så men det va den ända bilden jag hittade av mitt stjärntecken, fast inte ens min ser riktigt ut så. <3

2008-08-05 @ 20:31:26
URL: http://judia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0