Heartbreak hotel

Nu har jag precis kollat klart på heartbreak hotel med pappa, klockren film helt klart! Ska snart bege mig till sängen tror jag, kanske titta på bring it on om jag inte kan sova eller kanske något avsnitt av sex and the city, mitt gamla vanliga sömnpiller hahah. Imorgon kommer mina släktningar upp till stockholm från göteborg. Synd att jag skulle bli sjuk just denna helg då de ska komma men sånt händer ju liksom. Min kusin ska komfimera sig på lördagen så får väl försöka bli frisk tills dess om inte får jag ta mig i byxändan o ta mig dit endå. Måste försöka lägga in mera slingor och klippa mig innan komfirmationen dock satt jag är ganska fullbokad imorgon - måste klippa och färga slingor. Sen kanske farmor vill ta en middag med mig på kvällen när dom kommit hit. Aja vi får se hur det blir... nu ska jag iallafall krypa ner i sängen o kolla på bring it on tror jag. Hoppas bara den inte är svartvit för den är bränd och mitt playstation2 vill tydligen att alla brända filmer ska bli svartvita. Håll tummarna att den ej är svartvit nu. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0