Gårdagen

Igår som sagt firade vi Julia, det var helt okej faktiskt. Först åkte jag hem till Isa där jag drack mig en islatte för jag svettades som en gorilla sedan gick jag och isa för att möta upp julia där vi tog på henne ögonbindlar och ledde henne till platsen vi skulle vara på vilket ungefär tog 45 min eftersom vi alla hade klackar på sig plus att julia hade ögonbindlar med klackar ej en bra kompination ;) när vi kom fram satt det ett par där och sjöng "Ja må hon leva", i början var det ganska tråkigt men efter ett tag kom det mer och mer folk och det blev trevligare och trevligare. Efter att spö regnet slutat beslöt vi oss för att bege oss hem till Wilma som bodde precis i närheten där alla fortsatte att dricka förutom jag. När singstar döck upp blev det extra roligt och ni kan bara tänka er att emma blev taggad hahha. Runt 1 rörde sig alla därifrån jag fillan och lina delade på en taxi till slussen (observera att hon bodde precis på mariatorget) denna taxi tur betalade jag 60 kr för ??????????? mina sista pengar och inte nog med det jag var VRÅL hungrig. Fillan och lina fortsatte iväg med taxin samtidigt som jag gick ner mot tunnelbanan som självklart slutat att gå, kl kvart över 1 på en helg? Blev så jävla irriterad så jag fick kolla efter bussar som gick mot st:eriksplan hittade 96an som gick till odenplan men den bussen fick jag självklart vänta på i en halv timme, underbart!!! Inte nog med att hela hemresan tog ca. 1 och en halv timme jag blev även uppraggad av 4 st äckliga män.. Nää fyfan hemresan var inget att leka med.

Idag vaknade jag runt 10 för att jag skulle följa med Julia att tatuera sig men tiden blev uppskjuten till kl 20.00 ikväll vilket passade mig perfekt för då fick jag sova ut eftersom jag somnade kl fyra. När jag väl vaknade kl ett mådde jag skit vilket var ganska skumt efter som jag inte drack någonting igår ikväll men jag darrade och var törstig och frös. Efter att jag druckit en hel kanna med saft och försökt tvinga i mig själv två mackor mådde jag betydligt bättre men fortfarande inte bra, jag frös fortfarande som en gnu så jag gick tillbaka till sängen somnade om och vaknade för ca. en halv timme sen. Ska snart börja röra mig in i duschen sen ska jag försöka hinna hem till mamma en stund innan jag möter upp Julia och Isa för att följa med julia för att tatuera sig ;)
Skriver mer senare pyysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0