Fortsätt kämpa Sverige

Det blev ingen brons medalj för herrarnas lag i simning i OS. Vi kom fyra men det är bra kämpat ändå grabbar. Vi hade ju ändå ett riktigt bra motstånd sådana som USA och Frankrike. Men vi ger inte upp simningen än medaljer kan vi fortfarande ta där eftersom damerna har ju knappt börjat än, där har vi ju Therese Alshammar och på herrarnas sida på fjärlis sim har vi Lars Frölander. Ser fortfarande ljust ut på simfronten. Fortsätt kämpa Sverige!!

Idag har jag varit med min gamla barndomsvän Alexandra. Var skit mysigt att träffa henne eftersom vi inte träffats på ett halv år. Vi har kännt varandra enda sen dagis tiden alltså 16 år. Vi var och fikade på barista vid södra station efter det gick vi hem till hennes pappa och slafsade i oss vindruvor (som vi alltid gör haha) sedan tog vi en promenix o nu kom jag hem. Jätte kul att få träffa henne. Finns så mycket att prata om när man inte träffats på såhär länge satt det var verkligen kanon. Sedan får man ju byta lite sällskap också vilket alltid kan vara nyttigt för själen ;)
Imorgon ska jag fylla i min första tatuering som tappat färg. Ska vara där vid 14.30 har ännu inte fått med mig någon som kan gå mig sällis ditt men får väl hitta någon. Ska kolla tv nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0