27 dresses

Gårdagen var en mysig dag. Först var jag på stan med min pojkvän där jag fick några tröjor och ett par låga svarta convers skor samt 500 kr till klippning av min pöjk så snäll som han är :D Så det blev jag glad för! Efter det gick jag och leo och beställde tid till min tatuering som ska göras nästa torsdag kl 1, är helt taggad !!! Efter det gick vi hem till Leo där jag däckade på sängen från 6 till 9 då Justine ringde mig och frågade om vi skulle gå och fika så det gjorde vi, på kofi på stureplan..
Idag har jag först lämnat 300 kr i handpenning på min tatuering efter det runt 3 träffade jag Jussan och vi gick och tittade på pride tåget sedan träffade vi Isa, Julia och Felicia på verona där vi satte oss för att äta efter det träffade vi upp Lina gick och fikade på det gamla vanliga stället dacapo :b. Sedan tänkte vi ha filmkväll men allt slutade med att alla hyrde sig en var sin film och gick hem till sig själva så nu sitter jag här hemma hos min pojkvän och ska snart sätta på filmen jag hyrde, 27 dresses. Sägs att den inte ska vara speciellt bra men vill iallafall se den :)


Imorgon fyller min vän Julia år (judia.blogg.se) , grattis i förskott! Skriver mer imorgon.. pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0