Välkommen till min nya blogg!

Idag är min första dag på bloggen.. vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag skriver väl vad som hänt idag o så :)
fast idag har det inte hänt ett pisss!!!! riktigt tråkigt...vi har tråkig projekt vecka i skolan den här veckan så jag orkade inte gå på första lektionen "jag går efter lunch", men jag gick inte då heller.. jag sov hos mitt ex eller pojkvän vad han nu är (haha) inatt så jag åkte hemifrån honom vid 1 tiden. När jag kom hem tog jag det baaaara lugnt framför teven sen satte jag mig här framför datan. Nu tänkte jag fortsätta skriva på min bokrecension om Parfymen som ska vara inlämnad imorgon och ikväll är det DESPERATE HOUSEWIVES PÅ 5AN KL 21.OO FÅR INTE MISSSSSSSSSAS!!!!

igår var det premiär på prison break, det kan ej bli bättre!!!!!!
aja nu ska jag skriva på min tråååååkiga bokrecension :( vi hörs kanske ikväll or tomorrow 

kisss n' hugs / Emmaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0