seg dag

Idag har det inte varit någon skola så jag gick upp runt tolv o tittade på film fram till 4 på eftermiddagen. efter fyra timmars film tittande satte jag mig framför datan en stund där min syv (studievägledare) malin frågade mig på msn om jag kunde hjälpa henne med att dela ut program till hennes föräldra/elevmöte hon skulle ha och jag hade ändå inget bättre för mig under kvällen så jag sa ja.. jag tog mig en dusch och gjorde mig iordning sen gick jag till skolan och hjälpte malin! ganska segt men bättre än att sitta framför datan och tråka.. sen gick jag hem och bara tog det lugnt hyrde film med mamma. Beck - Den japanska shungamålning eller något sånt :P och nu sitter jag här och pratar i telefon... ska nog snart sova. hörs imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0