Malin

Måste bara tilläga här att hon på bilden nedan är Malin min syv (studievägledare), hon är inte bara min syv hon är också personen som alltid finns där för mig!!
Vilket ni inte vet här på bloggen är att jag gått om ett år i skolan, ska egentligen börjat första ring nu men eftersom jag gått om så går jag nu 9an. Jag orkade inte med skolan i 8an, jag var aldrig i skolan man kan säga att jag strejkade. Jag var aldrig där. Men det var Malin som fick mig att börja inse och vilja gå i skolan. Hon gjorde skolan till något roligt för mig.. vilket behövdes för att jag skulle komma tillbaka. Hon har alltid ställt upp för mig, hon har alltid stöttat mig när jag kännt mig låg. Så fort jag kommit tillbaka i mina svakor så är hon där först för att få mig på bra humör.. Hon är alltid så positiv och det är så härligt för det smittar liksom av sig. Malin betyder så himla mycket för mig. Jag vet inte om jag skulle klarat det här sista året utan Malin. Jag älskar dig!

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0