inget namn

Idag har ingenting hänt, jag har varit bakis.. jag drack med några vänner igår, först var vi hemma hos mig sen gick vi på en fest i kungsholmen.. vi hade jävligt roligt faktiskt, festen sög därimot men vi hade kul ändå :) vi kom hem vi 4 någon gång så jag somnade nog inte förens vid 5 tiden.. vaknade vid halv 1 av att mina två vänner väcker mig och vill gå och äta på donken :P.. så vi gick o åt på donken sen gick vi tillbaka hem till mig och sen dess har jag baaaaaara tagit det lugnt. är helt seg!! kvällen för mig ser inte så rolig ut men jag tror jag bara ska ligga hemma o ta det lugnt.. det är ju desperate housewives idag så det får vi ju inte missa!!! eftersom jag missade prison break igårrrrrrrrr :'( jag får panik, mååååååste veta vad som hände! ÄR DET NÅGON SOM VET NÄR REPRISEN GÅR???? :D

skriver kanske mer ikväll.. pusss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0