färgat håret

Idag har jag bara tagit det lugnt. Dagen började med att jag vaknade ca 6 timmar efter jag skulle varit i skolan, eftersom jag vaknade ungefär när jag slutade så var det inte så stor mening att göra sig iordning för skolan så jag satte mig framför tvn och åt frukost samtidigt som jag kollade på den nya Beck filmen :) Beck - I Guds namn, en film jag starkt rekommenderar.. iallafall för alla som älskar beck = jag haha ;)
Efter att jag kollat på beck fortsatte jag med att kolla på en av mina favoritserier Cityakuten. När vi ändå är inne på Cityakuten ska jag er säga att jag är mycket arg för att det bytt tid för Cityakuten förut gick det runt halv 5 vilket var bra för då hann jag hem efter skolan och kunde kolla men nu går det halv 3 och jag slutar för det mesta halv 4 varje dag så det funkar inte :(!! får passa på o titta när jag inte har skola t.ex. som den här veckan för det är höstlov :D!
Åter igen till min dag efter att jag kollat på Cityakuten hamnade jag framför datan för o se om någon hände under kvällen.. då min käre vän Tilda smsade mig o fråga om vi kunde ses så jag började göra mig iordning. När hon hade kommit hit så åkte vi in till stan och lämnade tillbaka ett par skor som jag köpte för en vecka sedan sen gick vi till Åhléns och köpte hårfärg till mig.. Jag brukar aldrig färga mitt hår hemma för jag är alltid rädd för att det ska bli fel, men denna gång tog jag risken att färga hemma.. orkar inte lägga ut massa pengar på o färga hos frisör när Tilda lika gärna kan göra det på mig :) sen gick vi och handlade mat sen hem till mig och började förbereda maten, vi åt hemlagad potatisgratäng med kött, medans potatisgratängen stod i ugnen så färgade Tilda mitt hår först brunt för att täcka en del av utväxten efter att det suttit i 15 min och vi sköljt ut det så åt vi maten. vi satt ett tag i köket och pratade innan vi började förbereda för mina slingor. Nu har vi precis skölt ur mina slingor och nu åter står det att se resultaten efter att jag fönat och plattat det.. är väldigt nervös! För i vanliga fall har jag brunt med slingor, men nu fick jag för mig att göra ljusare så vi har kört på ljusa slingor :/ vet ej hur detta kommer sluta.. skriver mer sen när jag vet resultatet :P kraaaamis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0