Seg dag

Nu har jag precis pluggat klart på hemuppgiften i idrott å nu tänkte jag fortsätta med Första Världskriget - provet är på Torsdag... muntligt! hade hellre önskat att det var skriftligt.. känns som jag kommer glömma något om jag gör muntligt, eftersom vi är 15 st tjejer som ska redovisa på en timme så man kommer ju inte kunna stå o reflektera o analysera hur länge som helst...
jaja... har inte hänt ett piss idag. skolan var lika seg som vanligt - slutade 15.35 , sen direkt hem å plugga

Men ikväll är det iallafall Prison Break :D, Alltid lite positivt såhär på måndagskvällen.

Så jävla sugen på att gå å se Saw 4, skulle gjort det i lördags men det blev fest istället men nästa helg SKA jag se den :)

kissssss n' hugs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0