marie picasso vinnare+lite av helgen

[Bild: Marie vann Idol 2007. FOTO: Daniel Olsson]

Jag har aldrig varit någon som hänger med och följer idol men fyfan vad glad jag blev när Marie vann!!!!!! Hon var bäst och förtjänade det verkligen. såg finalen i fredags fick gåshud när hon sjöng. Hennes röst är så jävla bra asså. MARIA PICAAAAAASSSO YOU GO=)

igår så var jag på tjejmiddag hos en vän i Tullinge som heter Nicki. hon fyllde år förra söndagen så vi firade henne igår - jätte mysigt var det. jag och min kompis Hedda gick därifrån runt 11 tiden för att hinna med halv 12 tåget hem till söder.. när vi kom till söder så träffade vi några andra vänner sen gick jag å hedda hem vid 2 tiden. vi somnade direkt och imorse vaknade jag halv 11 av att Hedda skrek på mig att hennes fot var stukad. hennes fot var helt svullen fick bära henne till toaletten för att hon var så kissnödig - hahaha
sen åkte hedda iväg till akuten med hennes mamma och jag tittade på reprisen på idolfinalen... senare idag ska jag på min "andra mammas" dotterns musikal.. det blir nog trevligt! sen ska jag nog hem till pappa och sova ikväll
vecka 50 imorgon, endast 2 veckor kvar i skolan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0