Lucia+betygsnack

Idag var det Lucia, vi var i kyrkan med skolan. Riktigt tråkigt var det!!!!!
det har inte hänt mycket den här veckan, det har varit mycket plugg. Har gjort klart allt det sista och imorgon sätts betygen.
Jag är jävligt glad över mina betyg jag kommer få, jag vet nästan vad jag kommer få i alla ämnen.. förra terminen fick jag 3 ig och i början av den här terminen fick jag 5 ig varningar pga min höga frånvaro men nu har jag inte ig i ett enda ämne och förutom att jag har höjt mina ign så har jag yttligare höjt mig i 4 ämnen :) fick reda på att jag kommer få VG i svenska och VG i slöjd också! är mycket stolt över mig själv.. för en gångs skull kommer jag inte att ha ett enda ig på mina terminsbetyg och jag behöver inte ha ångest över det på lovet :D fyyy så skönt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0