Heeelg

igår var jag äntligen och såg saw 4 :D! fyyyyfan vad bra den var. den var bättre än trean och trean är fan bäst av alla saw filmerna innan fyran kom, för nu är fyran bättre än alla dom andra saw filmerna. asså dom som har gjort saw filmerna är verkligen hur duktiga som helst. hur kan man skriva ett sånt manus? man måste verkligen hänga med hela tiden (och det är precis sånna filmer jag gillar), sen i slutet så avslöjas allt. grymt bra! rekomenderar den verkligen till alla som vågar se blod o sånt :D

vad har jag mer gjort i helgen då..?
idag vaknade jag runt halv 3 på eftermiddagen, det var verkligen hur skönt som helst att få sova ut efter den jobbiga skolveckan. efter jag tagit det lugnt ett tag så hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning sen träffade jag mitt ex. vi var hemma hos honom och tog det lugnt. det var lite pinsamt eftersom vi inte träffats sen vi gjorde slut.. men det var mysigt! åt middag där med hans gulliga familj. jag insåg hur mycket jag verkligen saknat honom :/. inte bra.
aja sen träffade jag min kompis och vi gick o åt på tacobar sen åkte vi hem till mig och sen dess har vi varit hemma hos mig och bara tagit det lugnt. tittat på film och så. har varit en väldigt lugn helg, men det har varit väldigt skönt faktiskt!
imorgon ska jag plugga, sen ska jag nog förmodligen gå på bio igen. mitt ex vill gå, han vill se den nya filmen guld kompassen haha. den vill dock inte jag se men vi får se om jag orkar måste iallafall först och främst plugga. har muntligt i svenskan på tisdag. vi ska argumentera, jag ska argumentera om abort. har inte ens börjat skriva om mina argument än, måste skriva tre argument så det är lite stressigt. sen måste jag ju öva in det också så att jag iallafall kan det lite....
nä nu ska nog jag och min kompis gå och lägga oss så jag orkar gå upp imorgon och plugga.. natti natti :)


Kommentarer
Postat av: Emma

vill med se saw 4!!!! =P sov gott

2007-12-16 @ 01:44:18
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0