Första December

Idag är det första december, 23 dagar kvar till julafton. Jag gillar verkligen inte julen. Tycker det är så himla tråkigt. ska nästan strejka från julen i år och titta på något gammalt sex and the city avsnitt och äta nudlar. tycker verkligen det är så himla tråkigt. det var roligt när man var mindre men inte nu längre.. förra året tittade jag inte ens på kalle ankas jul, vilket jag gjort varje år. jag längtar inte till att köpa julklappar och sånt. I och för sig har jag inte många att köpa till eftersom jag inte har några syskon, det blir väl till mamma och pappa. sen till släkten delar jag nog med mamma och pappa!
Nej usch julen är inte min grej. dessutom hatar jag vintern överhuvudtaget. det är liksom mörkt kl tre typ... man blir ju fan deppig!!
Lite positivt är väl att det snart är nyår, vilket är hemskt kul :) och att jag fyller år om snart en månad. 6 Januari !

nästa vecka ska betygen sättas, det är skit mycket i skolan nu för att allt ska vara inlämnat till nästa vecka. 2 prov och 3 inlämningsuppgifter så den mesta delen nu går väl åt till att plugga. Men det är skönt sen när den här veckan är över för då kan man slappna av lite.. Det är bara köra så det ryker nu!
Nä nu ska jag fortsätta plugga på mitt SO prov, första världskriget *suck*. Andra världskriget är mycket mera intressant!!!

PUSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0